Behandlingstid
För att kunna erbjuda så fördelaktiga priser som vi gör, har vi valt att skicka produkterna direkt från vår tillverkare utanför EU. Vi sparar därför mycket på miljö och våra egna priser då vi drar ner på förpackning- transport och lagringskostnader.
Alla beställningar behandlas inom 2-3 arbetsdagar. Beställningar skickas eller levereras inte på helger eller helgdagar. Leverans tar vanligtvis mellan 5 -10 arbetsdagar beroende på efterfrågan.
Du kommer att få en bekräftelse via e-post när din beställning har skickats med ditt spårningsnummer.
Det kan ta upp till 2 dagar innan mejl med spårningsnummer kommer!
Outlösta paket
Vi förbehåller oss rättigheten att debitera kostnaden för denna hantering som uppstår vid ej uthämtat paket eller vägrade paket (returfrakt, expeditionskostnad etc.)
Försändelsen ligger kvar hos ombudet i 14 dagar innan den returneras till vårt lager. Observera därför att om du ångrar ett köp och vill returnera varan, behöver du hämta ut paketet och därefter returnera till oss. Outlösta paket omfattas ej av ångerrätten.
Vi kan skicka ut mejl under leveransperioden angående status på ert paket. Men under tider med hög press på vår logistik så är detta inte möjligt. Vänligen håll koll på era paket.